JP Snowflake - шаблон joomla Авто
  • Početna

BESPLATNA DOSTAVA

 

Brza isporuka, DANAS ZA SUTRA podrazumeva isporuku porudžbine na adresu poručioca u roku od 24 časa od vremena prijema porudžbine.
Sve porudžbine poslate radnim danima do 14:00 biće obrađene istog dana (potvrđene i dogovoren datum isporuke).
Porudžbine posle 14:00 biće obrađene sledećeg radnog dana, ukoliko je poslata u petak, biće odrađena prvog radnog dana - u ponedeljak.
U radne dane se ne uračunavaju subota i nedelja, dani državnih i verskih praznika.
Troškove dostave snosi Gromet doo. Minimalna vrednost porudžbine za besplatnu dostavu je 10.000 din +pdv.

Dostava robe vrši putem kurirske službe 'Bex express'' , u vremenskom periodu od 24 časa, ukoliko su artikli odmah na raspolaganju. Ukoliko neki od artikala nije na raspolaganju, Gromet doo će o tome obavestiti Kupca (telefonski ili e-mail) i dostupne artikle istog dana poslati a artikal/artikle koji nisu na raspolaganju može naknadno poslati u prethodnom dogovoru sa kupcem.

Napomena: Gromet doo ne može da utiče na vanredne okolnosti koje mogu da dovedu do kašnjenja isporuke, a mogu da nastanu usled neplaniranih situacija (usled više sile, kvar vozila itd.) kurirske službe preko koje se šalje pošiljka. Ukoliko kupac nije na navedenoj adresi nakon definisanog vremena dostave i nema ko da preuzme pošiljku, kurirska služba i Gromet doo ne snose odgovornost zbog ne preuzimanja iste. Dostava takve pošiljke će biti pokušana narednog radnog dana na istoj adresi.

 

REKLAMACIJE

 

Kupac je dužan  prilikom preuzimanja pošiljke da proveri da li je primio tačan broj paketa koji je naveden u nalogu kurirske službe jer nakon potpisivanja naloga kuriru naknadne reklamacije neće biti uvažene.
Takođe, kupac je dužan da prilikom preuzimanja pošiljke proveri eventualna oštećenja paketa, odnosno kupac može odbiti preuzimanje pošiljke na kojoj su vidljiva spoljna oštećenja i odmah ih reklamirati kurirskoj službi (zahtevati da kurir uradi zapisnik) i Gromet doo na telefone: 018 260 063, 062 768 510.

Ukoliko Kupac nakon 24 časa od potvrđene porudžbenice ne dobije pošiljku niti bilo kakvo obaveštenje od Gromet doo, odnosno od kurirske službe, mora obavestiti Gromet doo kako bi mogli preduzeti mere da se pošiljka nađe ili pošalje zamenska. Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju.